Staň sa legendou

Brand workshop
Značky rozprávajú ľuďom príbehy. Je len na tebe, či tá tvoja pôsobí na zákazníkov ako MAGNET a priťahuje ich pozornosť. Byť legendou, totiž znamená byť úspešný.
KONZULTÁCIA ZDARMA

Nebudem ťa presviedčať o tom, že BYŤ LEGENDOU výrazne pomôže tvojmu podnikaniu. Stačí ti vedieť, že reputácia a hodnoty tvojej značky sú tým rozhodujúcim faktorom pre kúpu či nekúpu služby alebo produktu.

Pre teba to znamená, že ak bude tvoja značka známa a bude pozitívne vnímaná svojou cieľovou skupinou, tvoje tržby a zisky budú narastať.

V skutočnosti to však bude mať pre tvoj život nevyčísliteľnú hodnotu. Zrazu získaš úspech, pokoj, radosť, vnútorné naplnenie, no najmä čas na to, aby si mal priestor venovať sa tomu, čo je pre teba v živote dôležité.

Určite si uvedomuješ, že všetky úspešné firmy sú známe značky. Hovoríme o legendách ako sú Apple, Mercedes, Zara či dokonca aj Heineken. Každá z nich vytvára povedomie o svojich produktoch. No zároveň platí, že čím vyššiu hodnotu zákazníkom napĺňajú, tým vyššiu cenu majú samotné produkty.

Čo by pre teba znamenalo, ak by si po workshope, ktorý s tebou zrealizujeme, získal jasnú a uchopiteľnú komunikačnú stratégiu. Po ňom budeš presne a jasne vedieť uchopiť ČO, no najmä AKO to robiť. V návrhu komunikačnej stratégie, ktorá je výstupom z workshopu nachádzaš konkrétne kroky pre naplnenie stratégie a cieľov.

Predpokladám, že už teraz premýšľaš o tom, kedy môžeme samotný workshop realizovať, a ako dlho bude trvať, kým budeš mať stratégiu pre svoju značku v rukách.

Teraz je už len na tebe, ktorý stupeň si vyberieš.

Typy workshopov

Basic

  • 1x workshop v trvaní 2 hod:

    - Definovanie základných HODNÔT
    - Definovanie základných ATRIBÚTOV značky
    - Definovanie pozície značky
  • 1x návrh komunikačnej stratégie
  • 1x online prezentácia
Mám záujem

Pro

  • 1x workshop v trvaní 4 hod:

    - Definovanie základných HODNÔT
    - Definovanie základných ATRIBÚTOV značky
    - Definovanie POZÍCIE - ARCHETYPU značky
    - Definovanie cieľového ZÁKAZNÍKA
    - Definovanie PROBLÉMOV a CIEĽOV cieľovej skupiny
    - Definovanie BARIÉR a MOTÍVOV pre kúpu služby alebo produktu
  • 1x návrh komunikačnej stratégie
  • 1x online prezentácia
    1x workshop v trvaní 4 hodiny
    - 1x Definovanie značky - o nás, čo robíme, misia, vízia, poslanie, tagline
    - 1x marketingový plán na 12 mesiacov
    - 1x analýza porovnania značiek a konkurencie
    - súčasťou je akčný plán ako zvíťaziť

Mám záujem